Omnicom PR Group NL, FCB en Mastercard bekroond voor best in Brand Relationship
De campagne 'True Name' met FCB Amsterdam is bekroond met een European Excellence Award 2021 voor best in Brand Relationship
De campagne 'True Name' met FCB Amsterdam is bekroond met een European Excellence Award 2021 voor best in Brand Relationship
Meetbare communicatie valt of staat bij een strategieproces dat op orde is. En uit de kwaliteit van dit proces valt nog veel meer te halen.
Onze Head of People & Culture, Charlotte Jacobs-Hoffman, blikt terug op de afgelopen twintig pandemiemaanden. Hoe hebben we op afstand de verbinding met elkaar behouden? En welke 5 inzichten ondersteunen het hybride werken?
Social media blijven het meest bezochte type website en essentieel voor merken om hun doelgroep te bereiken en te betrekken. De Social, Digital & Innovation specialisten van Omnicom PR Group blikten vooruit op 2022 met deze shortlist van de 5 meest impactvolle trends voor volgend jaar.
Recent zijn er bij ons bureau 14 nieuwe adviseurs gestart, gespecialiseerd in reputatiemanagement en public affairs, corporate communicatie, creatieve strategie en social & digital.
Omnicom PR Group NL is genomineerd voor de European Excellence Awards 2021 in de categorieën Employer Branding & Recruiting, Brand Relationship en Film & Video.
De media-optredens van farmaceuten tijdens de COVID-19 pandemie zijn niet onopgemerkt gebleven. Mag dat eigenlijk wel, reclame maken voor een fabrikant van geneesmiddelen? En wat kunnen andere farmaceuten daarvan leren?
Nieuw onderzoek van Motivaction en Omnicom PR Group laat zien hoe de Nederlandse consument denkt over de digitalisering van de samenleving.
Inclusief communicatiebeleid betekent kijken naar hoe je organisatie zich op dit moment verhoudt tot de samenleving. Maar, focus je alleen op de doelgroepen die volgens jou belangrijk zijn, of luister je ook naar anderen die jou iets te vertellen hebben?
FleishmanHillard en Omnicom PR Group (OPRG) lanceren vandaag de True MOSAIC werkwijze in 15 markten, om de leidende DE&I expertise in Europa verder uit te breiden. Dit past in de wereldwijde Diversity, Equity and Inclusion strategie van het bureau om het meest inclusieve bureau van de wereld te worden.
Onderzoek Omnicom PR Group biedt inkijkje in duurzaamheidsbedrijfsvoering en de rol van communicatie Waarom is de ene foodproducent sneller dan de andere in verduurzaming en wie of wat heeft daar…
Afgelopen week ontvingen we geweldig nieuws uit Londen: tijdens de uitreiking van de Sabre Awards werd de nominatie voor onze eerlijke vleesprijscampagne (TAPP) omgezet in een bekroning en de nominatie…