
Terugblik op de alumniborrel 2023: een feest om te vieren
Op 9 maart verwelkomden we oud-collega's voor de alumniborrel op ons kantoor in Amstelveen. Het was een reden tot feest en Rosalinde van de Wall legt in haar blog uit waarom.
Op 9 maart verwelkomden we oud-collega's voor de alumniborrel op ons kantoor in Amstelveen. Het was een reden tot feest en Rosalinde van de Wall legt in haar blog uit waarom.
De impactvolle campagne ‘True Name™’ van Mastercard is uitgeroepen tot de 14e beste PR-campagne van 2022 wereldwijd bij de Global SABRE Awards.
De podcast-serie, gestart tijdens Covid-19, weerspiegelt een bijzondere tijd voor de zorgsector en vooral uitdagende werkomstandigheden voor zorgprofessionals.
In deze derde blog van een serie vertellen onze collega's meer over hoe ze samenwerken met collega's en over werk-privébalans.
Het afwisselende werk, internationale contacten en veel samenwerken in leuke teams, er zijn genoeg redenen waarom werken bij Omnicom PR Group heel erg leuk is. Onze collega's vertellen erover, in een serie van drie blogs.
Op 27 mei werd de 18e EMEA SABRE Awards in Londen gehouden. Met trots kunnen we melden dat Omnicom PR Group 1 SABRE-award en 4 IN2SABRE-awards heeft gewonnen.
In 2022 zijn we als Omnicom PR Group opnieuw genomineerd voor de EMEA SABRE Awards 2022! En dat in maar liefst drie categorieën, namelijk Financial Services, Consumer Goods en Employer Branding:
Ons onderzoek naar de Authenticity Gap toont aan dat, hoewel innovatie vroeger de belangrijkste reputatiefactor was voor de gezondheidszorgsector, dit nu niet langer het geval is. Lees meer over hoe 'waar voor je geld' nu de belangrijkste drijfveer is:
Vijf jaar geleden werd Omnicom Public Relations Group geboren, door de samenvoeging van de mondiale netwerken FleishmanHillard, Ketchum en Porter Novelli.
De verwachtingen van consumenten worden overtroffen als het gaat om de innovatiekracht van Nederlandse food- en agribusinesses, zo blijkt uit ons Authenticity Gap onderzoek. Ontdek de resultaten:
80 grote merken in Nederland voldoen niet aan de belangrijkste verwachtingen van consumenten. Om relevant te blijven moeten merken meer laten zien wat ze daadwerkelijk doen voor onze samenleving en het klimaat. Dit blijkt uit het vandaag gepresenteerde Authenticity Gap-onderzoek van Omnicom PR Group.
In ‘OmniTalks: bestuurders in de zorg’ spreken onze gezondheidscommunicatie-experts drie bestuurders uit de gezondheidzorg. Een sector met uiteenlopende vraagstukken, die mensen die werkzaam zijn in de sector ook persoonlijk raken. Zeker de afgelopen 2 jaar. Wat drijft hen om zich dagelijks in te zetten voor het hoogste goed: onze gezondheid?