Nespresso kiest opnieuw Omnicom PR Group (OPRG) voor Corporate en Brand communicatie

8 juni, 2023

Nespresso heeft Omnicom PR Group (OPRG) opnieuw gekozen als Corporate en Brand communicatieadviesbureau voor de Nederlandse markt. De jarenlange Brand PR-samenwerking wordt hiermee voortgezet én uitgebreid met Corporate communicatie. Deze geïntegreerde aanpak zal bijdragen aan de zichtbaarheid van Nespresso als merk en de duurzaamheidsinitiatieven die zeer belangrijk zijn voor het B Corp™-gecertificeerde bedrijf.

OPRG heeft al een trackrecord van acht jaar voor Nespresso op het gebied van Brand PR en Influencer Marketing.

Rozemarijn Dolman-Plante, Head of Marketing Communications & Media bij Nespresso Nederland, zegt het volgende over de samenwerking: “We waren op zoek naar een bureau dat niet alleen een geïntegreerde strategische aanpak biedt, maar ook creatieve en inspirerende PR-ideeën kan voorstellen. En dat is gelukt. OPRG viel op vanwege de professionaliteit, senioriteit en expertise op het gebied van zowel Brand PR als Corporate communicatie.”

Rosalinde van de Wall, Managing Director OPRG Nederland, vult aan: “Onze kracht en werkplezier als communicatieconsultants halen we het meest uit langdurige partnerships met onze klanten. We zijn dan ook ontzettend trots op onze sterke relatie met Nespresso: een prachtig duurzaam bedrijf, waarvoor we al vele jaren de communicatie verzorgen. We zijn trots dat we ze nu niet alleen bij hun Brand PR mogen blijven adviseren, maar ook bij Nespresso’s Corporate communicatie. Onze kracht als strategisch communicatieadviesbureau voor onze klanten ligt dan ook in die combinatie.”

Nespresso is een van de grootste koffiemerken in Nederland en hecht veel waarde aan ESG en duurzaamheid. OPRG kijkt ernaar uit om hun expertise op het gebied van geïntegreerde PR in te zetten om de reputatie van het B Corp™-gecertificeerde bedrijf verder te versterken met afgestemde, consistente en impactvolle PR-activiteiten.

LEES MEER