Strategische communicatie
Voor publiek, collega’s of zakenpartners
Reputatiemanagement vormt de kern van alles wat we doen. We helpen organisaties beter contact te maken met stakeholders, zowel intern als extern.
Reputatiemanagement zien wij als een continu proces, waarbij de eigen organisatie en de maatschappij nauw met elkaar verweven zijn. De dynamiek en elasticiteit tussen de twee polen vormen de basis van ons reputatiemodel.
We helpen graag met effectief en impactvol communiceren. Kwalitatief en kwantitatief onderzoek vormen hiervan de onderbouwing. Strategie en tactiek zijn afgestemd op de inzichten die we hebben ontwikkeld vóór we met een idee aan de slag gaan. Pretesting en het achteraf meten van impact zijn standaard. Zo kunnen we voortdurend optimaliseren en innoveren.
Of u nu op zoek bent naar de ware identiteit van uw organisatie, visie wilt delen binnen de organisatie of wilt weten hoe u moet optreden tijdens een crisis: wij waken over de goede reputatie van organisaties en staan altijd klaar.
Voor publiek, collega’s of zakenpartners
Aanpak crises en issues
Laat je verhaal horen
Stakeholders en beleidsmakers betrekken bij uw organisatie
Creatieve impact via de juiste kanalen
Medewerkers als belangrijkste asset
We werken nauw samen met toonaangevende zorgorganisaties in de branche
Breng interne ambities en externe verwachtingen op één lijn door effectieve communicatie