MasterCard Europa: True Name Campagne
Onderscheiden met een European Excellence Award in 2021 voor Brand Relationship.
Onderscheiden met een European Excellence Award in 2021 voor Brand Relationship.
Genomineerd voor de European Excellence Awards 2021.
Onderscheiden met een Sabre Award in 2021 voor beste publicaffairscampagne in EMEA.
Erkend met een Certificate of Excellence voor ‘Best Use of Illustrations and Photography’ door de EMEA Sabre Awards 2021.
Fitbit Versa 2 brengt influencers weer in balans.
De weg naar financiële zelfstandigheid begint in de schoolbanken. Uit die gedachte is de samenwerking ontstaan tussen Mastercard en het World Food Programme (WFP). Doel van die samenwerking was om kinderen in ontwikkelingslanden dagelijks van schoolmaaltijden te voorzien.
Het verleden verruilen voor een nieuwe, schone toekomst. In de kern was dat de strategie waarmee we MG vaste grond onder de voeten wilden geven in Europa. De introductie van de 100% elektrische MG ZS EV was daarvoor de ultieme bewijsvoering.
Oproep aan alle Oeververtoevers, buitenbadderaars en plasstampers om te gaan stemmen.
Ouders liggen er soms wakker van: gaming. De NVPI, de Nederlandse branchevereniging van de entertainmentindustrie, deelde die bezorgdheid en wilde gezinnen helpen gamegedrag van hun kinderen beheersbaar te maken.
Voor publiek, collega’s of zakenpartners
Aanpak crises en issues
Laat je verhaal horen
Stakeholders en beleidsmakers betrekken bij uw organisatie
Creatieve impact via de juiste kanalen