Three Kind Words: Medewerkersbetrokkenheid voor Philips
Philips’ ‘Three Kind Words’ programma vergrootte het welzijn en de betrokkenheid van medewerkers in tijden van verandering en onzekerheid. Onderscheiden met een EMEA SABRE Award in 2024.
Philips’ ‘Three Kind Words’ programma vergrootte het welzijn en de betrokkenheid van medewerkers in tijden van verandering en onzekerheid. Onderscheiden met een EMEA SABRE Award in 2024.
We ontwikkelden de wereldwijde duurzaamheidscampagne van Philips, om te laten zien hoe Philips zich inzet voor duurzame gezondheidszorg en een gezonde planeet.
We werkten samen met Braskem aan de eerste pop-up store over biobased plastic op Rotterdam Centraal, om de kennis en het bewustzijn van Nederlanders vergroten over de verduurzaming van de plasticsector.
Bij Omnicom PR Group gaan we bij voorkeur langdurige relaties aan met onze klanten. Dat stelt ons namelijk in staat ons te verdiepen in de sector en het bedrijf, waardoor we ons uiteindelijk de materie eigen kunnen maken.
Door Covid-19 kwam het organiseren van een evenement met uitdagingen. In dit artikel lees je hoe we de lancering van een nieuwe omnichannel retailformule succesvol wisten om te buigen naar een interactief digitaal evenement.
Samenwerken met Ketchum om discovery+ in heel Europa op de kaart te zetten door een creatieve mediastrategie in te zetten, rechtstreeks vanuit de Eurosport-studio.
We vergrootten voor Tent de bewustwording van de economische integratie van vluchtelingen, bij het bedrijfsleven, HR, NGO’s en het brede publiek.
Onderscheiden met een European Excellence Award in 2021 voor Brand Relationship.
Genomineerd voor de European Excellence Awards 2021.
Onderscheiden met een Sabre Award in 2021 voor beste publicaffairscampagne in EMEA.
Erkend met een Certificate of Excellence voor ‘Best Use of Illustrations and Photography’ door de EMEA Sabre Awards 2021.
Fitbit Versa 2 brengt influencers weer in balans.
De weg naar financiële zelfstandigheid begint in de schoolbanken. Uit die gedachte is de samenwerking ontstaan tussen Mastercard en het World Food Programme (WFP). Doel van die samenwerking was om kinderen in ontwikkelingslanden dagelijks van schoolmaaltijden te voorzien.
Het verleden verruilen voor een nieuwe, schone toekomst. In de kern was dat de strategie waarmee we MG vaste grond onder de voeten wilden geven in Europa. De introductie van de 100% elektrische MG ZS EV was daarvoor de ultieme bewijsvoering.
Voor publiek, collega’s of zakenpartners
Aanpak crises en issues
Laat je verhaal horen
Stakeholders en beleidsmakers betrekken bij uw organisatie
Creatieve impact via de juiste kanalen