Ons werk

Communicatieprogramma’s op maat om bedrijfsdoelen te halen

Case Studies

Metaalunie: Metaaltechnologie maakt je wereld

Koninklijke Metaalunie vertegenwoordigt de metaaltechnologiesector in Nederland: een belangrijke pijler van de economie, een bron van technische innovatie, maar niet erg bekend bij het grote publiek. De uitdaging was om deze innovatieve en moderne sector zichtbaar en aantrekkelijk te maken voor (toekomstige) werknemers. De landelijke campagne benadrukt de relevantie van metaaltechnologie voor de maatschappij en voor jou: “Metaaltechnologie maakt je wereld!”

Veelzijdige samenwerking met Grodan

Bij Omnicom PR Group gaan we bij voorkeur langdurige relaties aan met onze klanten. Dat stelt ons namelijk in staat ons te verdiepen in de sector en het bedrijf, waardoor we ons uiteindelijk de materie eigen kunnen maken.

De lancering van een gloednieuwe retailformule

Door Covid-19 kwam het organiseren van een evenement met uitdagingen. In dit artikel lees je hoe we de lancering van een nieuwe omnichannel retailformule succesvol wisten om te buigen naar een interactief digitaal evenement.

Opgetrommeld voor het World Food Programme door Mastercard

De weg naar financiële zelfstandigheid begint in de schoolbanken. Uit die gedachte is de samenwerking ontstaan tussen Mastercard en het World Food Programme (WFP). Doel van die samenwerking was om kinderen in ontwikkelingslanden dagelijks van schoolmaaltijden te voorzien.

Back to the Future

Het verleden verruilen voor een nieuwe, schone toekomst. In de kern was dat de strategie waarmee we MG vaste grond onder de voeten wilden geven in Europa. De introductie van de 100% elektrische MG ZS EV was daarvoor de ultieme bewijsvoering.

ONZE DIENSTEN

employee-engagement-and-change-icon-purple

Dit zijn de mensen achter de cases