Data gebruiken voor effectieve communicatiecampagnes
Wij geloven dat de sleutel tot succesvolle communicatiestrategieën ligt in de kracht van data. Hoe? Lees het artikel van ons Strategic Intelligence team.
Wij geloven dat de sleutel tot succesvolle communicatiestrategieën ligt in de kracht van data. Hoe? Lees het artikel van ons Strategic Intelligence team.
Ontdek hoe Omnicom PR Group het Nederlandse bedrijfsleven gidst in duurzaam ondernemen tijdens politiek onzekere tijden, met inzichten die worden ondersteund door minister Rob Jetten van Klimaat en Energie.
Rapport Change Decoded 2024: Hoe kunnen we AI en data inzetten om communicatie toekomstbestendig te maken en zinvolle verandering te stimuleren?
Trots! In 2024 hebben we wederom internationaal prestigieuze SABRE awards gewonnen, in de categorieën ‘Combatting Disinformation’ en ‘Healthcare’.
Voor Philips openden we met influencer Bram Krikke en TikToksensatie en barbier Reboir de Philips OneBlade tramhalte voor stijlvolle make-overs. Genomineerd als Beste Influencercampagne bij De Beste Social Awards!
Sommige van onze collega’s zetten hun communicatie-expertise ook in voor belangen buiten hun dagelijkse werk. Een van hen is Jacques Bettelheim; hij maakt namens de Partij van de Arbeid deel uit van de stadsdeelcommissie in Amsterdam Zuid.
Koninklijke Metaalunie heeft Omnicom PR Group (OPRG) gekozen als strategisch en creatief communicatieadviesbureau. Hiermee gaat een duurzame samenwerking van start voor de komende drie jaar.
Hoe geef je als bedrijf je duurzaamheidsbeleid weer in politiek onrustige tijden? Deze vraag beantwoorden we in het nieuwe seizoen van onze podcast OmniTalks: Duurzaamheidsdenkers. We spreken de mensen die aan de basis staan van het duurzaamheidsbeleid de komende jaren: huidige Kamerleden Suzanne Kröger (GroenLinks-Pvda), Silvio Erkens (D66), Harmen Krul (CDA) en Tjeerd de Groot (D66).
We zijn als Omnicom PR Group in 2023 opnieuw genomineerd voor de European Excellence Awards! In maar liefst drie categorieën, namelijk Brand Relationship, Public Affairs en DE&I.
Na het blokkeren van de snelweg door Extinction Rebellion onderzoekt de Kamer het uitfaseren van fossiele subsidies. Tot zover een geslaagde lobby, maar is het een wenselijke ontwikkeling?
Enkel bedrijven die rondom het maatschappelijke debat geloofwaardig, oprecht én relevant zijn, zijn succesvol in het debat. Luister daarom naar de wensen vanuit de maatschappij. Erken het issue dat er speelt rondom jouw bedrijf en zet je er actief voor in om een transitie naar een betere uitkomst te maken.
Uit onderzoek van ons zusterbureau Daggerwing blijkt dat duurzaamheidsinitiatieven volgens ruim 60% van de respondenten fundamenteel anders benaderd zouden moeten worden dan andere strategieën. Onze ESG-experts bespreken wat we hiervan moeten leren.