5 jaar Omnicom PR Group
Vijf jaar geleden werd Omnicom Public Relations Group geboren, door de samenvoeging van de mondiale netwerken FleishmanHillard, Ketchum en Porter Novelli.
Vijf jaar geleden werd Omnicom Public Relations Group geboren, door de samenvoeging van de mondiale netwerken FleishmanHillard, Ketchum en Porter Novelli.
Ons Authenticity Gap onderzoek toont aan dat de 80 grootste organisaties hun Nederlandse consumenten teleurstellen. Als je weet wat belangrijk is voor je consumenten, is het mogelijk om je reputatie te verbeteren. Hier zijn drie tips om te beginnen:
Bauke van der Loo, Lead Employee Engagement & Change en Juriaan Vergouw, Lead Research & Analytics, bekijken drie inzichten uit het recente ‘Smart Society Monitor’ onderzoek. Ze bespreken ook hoe je die inzichten omzet in effectieve communicatie rond digitale verandering op de werkvloer.
De verwachtingen van consumenten worden overtroffen als het gaat om de innovatiekracht van Nederlandse food- en agribusinesses, zo blijkt uit ons Authenticity Gap onderzoek. Ontdek de resultaten:
Maar liefst 65% van de Nederlandse consumenten vindt het (zeer) belangrijk dat organisaties hun impact op de maatschappij en het klimaat laten zien. Daarbij verwacht de Nederlander dat CEO's dé motor en fakkeldrager van echte verandering zijn. Hoe executives dat het beste doen?
De nieuwe regering zet in op ‘stevige, bindende’ duurzaamheidsafspraken met bedrijven. En ook de consument verwacht betekenisvolle acties. Lees hoe je organisatie het verschil kan maken.
80 grote merken in Nederland voldoen niet aan de belangrijkste verwachtingen van consumenten. Om relevant te blijven moeten merken meer laten zien wat ze daadwerkelijk doen voor onze samenleving en het klimaat. Dit blijkt uit het vandaag gepresenteerde Authenticity Gap-onderzoek van Omnicom PR Group.
In ‘OmniTalks: bestuurders in de zorg’ spreken onze gezondheidscommunicatie-experts drie bestuurders uit de gezondheidzorg. Een sector met uiteenlopende vraagstukken, die mensen die werkzaam zijn in de sector ook persoonlijk raken. Zeker de afgelopen 2 jaar. Wat drijft hen om zich dagelijks in te zetten voor het hoogste goed: onze gezondheid?
Hoewel duurzaamheid steeds hoger op de agenda staat bij alle voedselproducenten in Nederland, blijkt uit rondetafelgesprekken met leidinggevenden dat in werkelijkheid duurzaamheid nog vaak als een project gezien wordt, in plaats van een structurele verandering van het proces.
De campagne 'True Name' met FCB Amsterdam is bekroond met een European Excellence Award 2021 voor best in Brand Relationship
Meetbare communicatie valt of staat bij een strategieproces dat op orde is. En uit de kwaliteit van dit proces valt nog veel meer te halen.
Onze Head of People & Culture, Charlotte Jacobs-Hoffman, blikt terug op de afgelopen twintig pandemiemaanden. Hoe hebben we op afstand de verbinding met elkaar behouden? En welke 5 inzichten ondersteunen het hybride werken?