
Werk-privébalans: hybride werken, maar altijd in teamverband
In deze derde blog van een serie vertellen onze collega's meer over hoe ze samenwerken met collega's en over werk-privébalans.
In deze derde blog van een serie vertellen onze collega's meer over hoe ze samenwerken met collega's en over werk-privébalans.
In deze tweede blog van een serie vertellen onze collega's meer over de verscheidenheid aan werk waar ze mee bezig zijn, maar ook over op welk werk ze het meest trots zijn.
Het afwisselende werk, internationale contacten en veel samenwerken in leuke teams, er zijn genoeg redenen waarom werken bij Omnicom PR Group heel erg leuk is. Onze collega's vertellen erover, in een serie van drie blogs.
Op 27 mei werd de 18e EMEA SABRE Awards in Londen gehouden. Met trots kunnen we melden dat Omnicom PR Group 1 SABRE-award en 4 IN2SABRE-awards heeft gewonnen.
In 2022 zijn we als Omnicom PR Group opnieuw genomineerd voor de EMEA SABRE Awards 2022! En dat in maar liefst drie categorieën, namelijk Financial Services, Consumer Goods en Employer Branding:
Ons onderzoek naar de Authenticity Gap toont aan dat, hoewel innovatie vroeger de belangrijkste reputatiefactor was voor de gezondheidszorgsector, dit nu niet langer het geval is. Lees meer over hoe 'waar voor je geld' nu de belangrijkste drijfveer is:
Vijf jaar geleden werd Omnicom Public Relations Group geboren, door de samenvoeging van de mondiale netwerken FleishmanHillard, Ketchum en Porter Novelli.
Ons Authenticity Gap onderzoek toont aan dat de 80 grootste organisaties hun Nederlandse consumenten teleurstellen. Als je weet wat belangrijk is voor je consumenten, is het mogelijk om je reputatie te verbeteren. Hier zijn drie tips om te beginnen:
Bauke van der Loo, Lead Employee Engagement & Change en Juriaan Vergouw, Lead Research & Analytics, bekijken drie inzichten uit het recente ‘Smart Society Monitor’ onderzoek. Ze bespreken ook hoe je die inzichten omzet in effectieve communicatie rond digitale verandering op de werkvloer.
De verwachtingen van consumenten worden overtroffen als het gaat om de innovatiekracht van Nederlandse food- en agribusinesses, zo blijkt uit ons Authenticity Gap onderzoek. Ontdek de resultaten:
Maar liefst 65% van de Nederlandse consumenten vindt het (zeer) belangrijk dat organisaties hun impact op de maatschappij en het klimaat laten zien. Daarbij verwacht de Nederlander dat CEO's dé motor en fakkeldrager van echte verandering zijn. Hoe executives dat het beste doen?
De nieuwe regering zet in op ‘stevige, bindende’ duurzaamheidsafspraken met bedrijven. En ook de consument verwacht betekenisvolle acties. Lees hoe je organisatie het verschil kan maken.