Omnicom PR Group samen met TBWA/Neboko en OMD in the lead voor Philips
Omnicom PR Group heeft samen met TBWA/Neboko en OMD het internationale Philips account gewonnen. Een prestatie waar me met zijn allen ongelooflijk trots op zijn.
Omnicom PR Group heeft samen met TBWA/Neboko en OMD het internationale Philips account gewonnen. Een prestatie waar me met zijn allen ongelooflijk trots op zijn.
Omnicom PR Group Nederland is lid geworden van AMEC, de internationale vakvereniging voor professionals in communicatie die zich inzet om communicatie-inspanningen van organisaties beter meetbaar te maken. Wij zijn hiermee…
Met trots delen we dat onze drie ingediende SABRE Awards cases alle drie zijn omgezet in nominaties! De cases vertegenwoordigen onze klanten MG (Automotive), TAPP Coalition (Public Affairs) en gewoonmensen.nl…
Bij Omnicom PR Group verpakken we de boodschap van onze klanten zo effectief mogelijk. Zonder jeukwoorden en ander storend jargon. Wat zijn de jeukwoorden van de politici die we voor de verkiezingen spraken en die inmiddels officieel zijn aangeschoven in de Tweede Kamer?
Verschillende belangrijke wetten op het gebied van ‘big tech’ worden binnenkort werkelijkheid voor Europese lidstaten. Met naar verwachting behoorlijke impact op digitale technologie en bedrijvigheid in de EU. Maar hoe zit dat eigenlijk met Nederland, zo vlak na de Tweede Kamerverkiezingen?
De publicaffairsexperts van Omnicom PR Group gingen in de aanloop naar de verkiezingen in gesprek met zes Kamerkandidaten, in de podcast ‘OmniTalks: de Kamerkandidaten’. Welk muzieknummer zetten zij op wanneer ze mogen aanschuiven of blijven in de Kamer?
In de campagne rond de Tweede Kamerverkiezingen gaat het vooral om opinies, standpunten, visies en plannen. Maar wie zijn eigenlijk die mensen achter die meningen? Je ontdekt het in onze podcast OmniTalks.
Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar bij mij als contentspecialist is het code rood voor dit jaar. Met dank aan de glazen bol die mijn collega André Dammers bij Omnicom PR Group onlangs hanteerde. Waar is de humor gebleven?
Het afgelopen halfjaar hebben Jade en Roos stage gelopen bij Omnicom PR Group, maar dan wel helemaal digitaal. Hoe was het om stage te lopen bij ons communicatieadviesbureau tijdens COVID-19? Jade en Roos blikken terug.
Communicatiebureau Omnicom PR Group zet de belangrijkste communicatietrends van 2021 op één rij. Van reputatiemanagement tot public affairs.
Welke social media apps zijn nieuw, welke zijn gegroeid en welke bieden nieuwe toepassingen?
Om alvast een goede start te maken met nieuwe, frisse energie stelden we bij Omnicom PR Group voor 2021 een playlist samen met alle songs die ons positieve vibes gaven in het toch merkwaardige jaar 2020: The Omnicom PR Groove.