Wij vieren vijf 2022 EMEA SABRE Awards!

3 juni, 2022

Op 27 mei werd de 18e EMEA SABRE Awards in Londen gehouden. De SABRE Awards zijn een erkenning voor campagnes en bureaus die strategische planning, creativiteit en bedrijfsresultaten van het hoogste niveau laten zien. Daarnaast werd tijdens de PRovokeEMEA22 Summit de 2022 IN2SABRE Awards in de kijker gezet.

SABRE Awards

Wij feliciteren onze klant Mastercard! De ‘True Name’ campagne met FCB is bekroond met een SABRE Award in de categorie Financial Services. Een groot pijnpunt voor de LGBTQIA+ gemeenschap is dat leden van de gemeenschap zich vaak niet identificeren met de naam die op hun betaalkaart staat. Met Mastercard True Name kunnen kaarthouders nu hun voorkeursnaam, en dus hun ware identiteit, op hun betaalkaart zetten. Het was aan ons om de Mastercard True Name-campagne te ondersteunen met een impactvolle PR-uitrol, in minder dan drie maanden en in dertig verschillende landen. In nauwe samenwerking met LGBTQIA+ organisaties, eindigde Mastercard met een bereik van 74+ miljoen aan free publicity in heel Europa.


Eerder dit jaar wonnen we met de Mastercard True Name-campagne al de European Excellence Award in de categorie Brand Relationship, dus we zijn ongelooflijk trots om opnieuw erkenning te krijgen voor deze campagne. Lees hier meer over de campagne.

IN2SABRE Awards

De IN2 SABRE Awards belonen het beste werk op het gebied van content en innovatie in Europa, het Midden-Oosten en Afrika (EMEA).
Goed gedaan MSD voor het winnen van de prijs in de categorie Employer Branding! Samen met het grootste farmaceutische bedrijf van Nederland ontwikkelden we een campagne die het bedrijf echt onderscheidde. In plaats van puur te focussen op biofarmaceutische innovaties en medische vraagstukken, kozen we voor een menselijke benadering. Verhalen en foto’s van MSD-medewerkers aan het werk vormden de inspiratie en kern van de inhoud van deze bijzondere campagne. Lees hier meer over de campagne.

Meer IN2 SABRE Awards:

Certificaten van Uitmuntendheid: Mastercard lanceert True Name in Europa – Mastercard Europe met Omnicom PR Group, FCB

Best in Brand Purpose: Mastercard lanceert True Name in Europa – Mastercard Europe met Omnicom PR Group, FCB

PR-bureau marketing: OmniTalks de podcast – Omnicom PR Group NL

LEES MEER