Campagne voor Mastercard op plek 14 van beste PR-campagnes wereldwijd
De impactvolle campagne ‘True Name™’ van Mastercard is uitgeroepen tot de 14e beste PR-campagne van 2022 wereldwijd bij de Global SABRE Awards.
De impactvolle campagne ‘True Name™’ van Mastercard is uitgeroepen tot de 14e beste PR-campagne van 2022 wereldwijd bij de Global SABRE Awards.
Communicatie is altijd in ontwikkeling. Met welke maatschappelijke tendensen moet je het komende jaar rekening houden? Dit zijn zes tips van zes van de specialisten van Omnicom PR Group NL.
Wat zijn de 8 Social & Digital communicatietrends voor 2023 en hoe kunnen merken deze inzetten? Bekijk dit trendrapport gemaakt door het Social & Digital-leiderschapsteam van ons Omnicom PR Group-netwerk in Europa.
Bij Omnicom PR Group NL voeren we jaarlijks een onderzoek uit, waarin we onze klanten vragen hoe ze de samenwerking met onze teams en het geleverde werk ervaren. Daarnaast vullen ook onze consultants een enquête in dat ons helpt om te blijven investeren in het zijn van een Best Place to Work.
De podcast-serie, gestart tijdens Covid-19, weerspiegelt een bijzondere tijd voor de zorgsector en vooral uitdagende werkomstandigheden voor zorgprofessionals.
20 september 2022 was Prinsjesdag in Nederland. Het Public Affairs-team van OPRG heeft een overzicht gemaakt om u inzicht te geven in de belangrijkste ontwikkelingen op vier belangrijke beleidsterreinen van de minister.
In deze derde blog van een serie vertellen onze collega's meer over hoe ze samenwerken met collega's en over werk-privébalans.
In deze tweede blog van een serie vertellen onze collega's meer over de verscheidenheid aan werk waar ze mee bezig zijn, maar ook over op welk werk ze het meest trots zijn.
Het afwisselende werk, internationale contacten en veel samenwerken in leuke teams, er zijn genoeg redenen waarom werken bij Omnicom PR Group heel erg leuk is. Onze collega's vertellen erover, in een serie van drie blogs.
Op 27 mei werd de 18e EMEA SABRE Awards in Londen gehouden. Met trots kunnen we melden dat Omnicom PR Group 1 SABRE-award en 4 IN2SABRE-awards heeft gewonnen.
In 2022 zijn we als Omnicom PR Group opnieuw genomineerd voor de EMEA SABRE Awards 2022! En dat in maar liefst drie categorieën, namelijk Financial Services, Consumer Goods en Employer Branding:
Ons onderzoek naar de Authenticity Gap toont aan dat, hoewel innovatie vroeger de belangrijkste reputatiefactor was voor de gezondheidszorgsector, dit nu niet langer het geval is. Lees meer over hoe 'waar voor je geld' nu de belangrijkste drijfveer is: