Activatie voor Philips OneBlade genomineerd voor Beste Influencercampagne

25 januari, 2024

Voor Philips openden we met influencer Bram Krikke en TikToksensatie en barbier Reboir de Philips OneBlade tramhalte voor stijlvolle make-overs. Deze volledige 360-gradenactivatie is genomineerd in de categorie Beste Influencercampagne bij De Beste Social Awards, dé prijzen in Nederland voor al het beste op social media!

De campagne voor Philips OneBlade is ontwikkeld in samenwerking met JCDecaux NL, OMD Nederland en Crocodile Agency.  

Een tramhalte voor stijlvolle make-overs

Op 24 oktober 2023 openden Bram Krikke en Reboir namens Philips OneBlade de eerste publieke pop-up barberstation voor een dag op het Leidseplein in Amsterdam. Reboir hielp voorbijgangers samen met zijn humoristische assistent Bram Krikke aan een style-upgrade of -metamorfose. Ook werden er tips en tricks gedeeld door de twee stijliconen, om de thuisbarbier in (jonge) scheerders naar boven te halen. Daarnaast konden voorbijgangers de hele week inspiratie op doen voor nieuwe snor- en baardstijlen door de QR-code op de abri te scannen en met een interactieve, digitale filter te ontdekken welke look bij hun past.

Met de opening van de barber tramstop liet Philips OneBlade het belang zien van het uitdrukken van een eigen authentieke stijl gaf het het beroep van barbier een groot, levensecht platform. Omnicom PR Group was verantwoordelijk voor de publiciteit rondom de campagne.

Nominatie voor Beste Influencercampagne

De toelichting op de nominatie voor Beste Influercampagne van De Beste Social Awards is als volgt:

“Naast Bram Krikke zelf, is zijn iconische snor inmiddels ook erg beroemd geworden. De influencer is dus de uitgelezen persoon om te schitteren in een campagne voor Philips Oneblade, om jonge mannen kennis te laten maken met het scheermes. Als er iemand is die mensen niet over één kam scheert, is het Bram wel. Deze campagne werd dus een grote hit en met die likes en views zit het ook wel snor.”

De Beste Social Awards vinden plaats op 1 februari 2024 in Amsterdam.

LEES MEER