Wij vieren vijf 2022 EMEA SABRE Awards!
Op 27 mei werd de 18e EMEA SABRE Awards in Londen gehouden. Met trots kunnen we melden dat Omnicom PR Group 1 SABRE-award en 4 IN2SABRE-awards heeft gewonnen.
8 maart, 2023
Met trots kondigen we aan dat we opnieuw genomineerd zijn voor twee SABRE Awards in 2023! Dit jaar in twee categorieën, namelijk ‘Tourism & Travel‘ en ‘Specialist Audience: Marketing to Men‘.
De Nederlandse regering kondigde haar plannen aan om de vliegbelasting in Nederland te verdrievoudigen. easyJet is voorstander van een eerlijke belasting, mits deze een stimulans is voor duurzaamheid in de luchtvaartsector. We hielpen easyJet hun boodschap over te brengen via een geïntegreerde PA- en PR-aanpak. De kernboodschap: neem het principe ‘de vervuiler betaalt’ op in de vliegbelasting. Nieuwe beleidsaanpassingen die in lijn zijn met de suggesties van easyJet worden momenteel door het kabinet onderzocht.
Samen met Philips, Team Gullit en OMD zijn we genomineerd voor een SABRE Award in de categorie ‘Specialist Audience: Marketing to Men’. We hielpen Philips OneBlade de doelgroep te benaderen met een boodschap over het vinden van je eigen persoonlijke stijl. E-sports werd gebruikt als middel om het jonge publiek te bereiken en daarom werd Ruud Gullit, legendarische voetballer en eigenaar van een Nederlands E-sports team, de stem van authenticiteit en unieke stijl. In een persoonlijke video sprak hij samen met zijn zoon over hun stijl en expressie door de jaren heen. Een media & influencer launch event met FIFA game battles en meer maakte de campagne compleet.
We kijken uit naar de ceremonie van de EMEA SABRE Awards op 23 maart!
Op 27 mei werd de 18e EMEA SABRE Awards in Londen gehouden. Met trots kunnen we melden dat Omnicom PR Group 1 SABRE-award en 4 IN2SABRE-awards heeft gewonnen.
De impactvolle campagne ‘True Name™’ van Mastercard is uitgeroepen tot de 14e beste PR-campagne van 2022 wereldwijd bij de Global SABRE Awards.