Nespresso kiest opnieuw Omnicom PR Group (OPRG) voor Corporate en Brand communicatie
We zijn er trots op dat Nespresso OPRG opnieuw heeft gekozen als adviesbureau voor Corporate en Brand communicatie voor de Nederlandse markt.
We zijn er trots op dat Nespresso OPRG opnieuw heeft gekozen als adviesbureau voor Corporate en Brand communicatie voor de Nederlandse markt.
De specialist en de person smelten samen tot één Marion Koopmans in de derde aflevering van de podcast ‘OmniTalks – Specialisten in de gezondheidszorg’. Ontdek meer over haar gesprek met Daniëlle Friskes, Business Director Health and Biotech bij Omnicom PR Group:
Veel bedrijven zijn al begonnen met de overgang van Yammer naar Microsofts nieuwe interne sociale netwerkplatform Viva Engage. Wat is het en hoe verandert het de manier waarop collega’s samenwerken?
Sommige van onze collega’s zetten hun communicatie-expertise ook in voor het goede doel. Een van hen is Yuan Druijff, die zeer betrokken is bij het opzetten en activeren van campagnes van Asian Raisins in Nederland.
Hoe gaat de Eerste Kamer om met complexe onderwerpen zoals ESG-beleid? En hoe draagt communicatie daaraan bij? Mei Li Vos, fractieleider in de Eerste Kamer, bezocht ons kantoor.
Op 9 maart verwelkomden we oud-collega's voor de alumniborrel op ons kantoor in Amstelveen. Het was een reden tot feest en Rosalinde van de Wall legt in haar blog uit waarom.
We zijn als Omnicom PR Group opnieuw genomineerd voor de EMEA SABRE Awards 2023! In twee categorieën, namelijk 'Tourism & Travel' en 'Specialist Audience: Marketing to Men'.
In ‘OmniTalks: specialisten in de gezondheidszorg’ spreken onze gezondheidscommunicatie-experts met drie specialisten uit de gezondheidzorg. Wat drijft je om je in te zetten voor de gezondheid van je medemens? En wie zijn ze op het moment dat ze hun doktersjas uitdoen?
De impactvolle campagne ‘True Name™’ van Mastercard is uitgeroepen tot de 14e beste PR-campagne van 2022 wereldwijd bij de Global SABRE Awards.
Communicatie is altijd in ontwikkeling. Met welke maatschappelijke tendensen moet je het komende jaar rekening houden? Dit zijn zes tips van zes van de specialisten van Omnicom PR Group NL.
Wat zijn de 8 Social & Digital communicatietrends voor 2023 en hoe kunnen merken deze inzetten? Bekijk dit trendrapport gemaakt door het Social & Digital-leiderschapsteam van ons Omnicom PR Group-netwerk in Europa.
Bij Omnicom PR Group NL voeren we jaarlijks een onderzoek uit, waarin we onze klanten vragen hoe ze de samenwerking met onze teams en het geleverde werk ervaren. Daarnaast vullen ook onze consultants een enquête in dat ons helpt om te blijven investeren in het zijn van een Best Place to Work.