In de schijnwerpers – ESG en DE&I in de praktijk
Wat betekent het om je dagelijks als corporatecommunicatieprofessional bezig te houden met maatschappelijke vraagstukken als ESG en DE&I? Maak kennis met Yuan Druijff.
Wat betekent het om je dagelijks als corporatecommunicatieprofessional bezig te houden met maatschappelijke vraagstukken als ESG en DE&I? Maak kennis met Yuan Druijff.
De Nederlandse kiezer is verdeeld. Rob Jetten van D66 en Geert Wilders van de PVV strijden om de positie van grootste partij. Met elk 26 zetels en briefstemmen, stemmen uit…
Prinsjesdag begon met een storm - een gure wind waaide door Den Haag. Een krachtig symbool voor de turbulentie in de politiek, nu en in de nabije toekomst. De koning…
Het OPRG Healthcare-team is een toegewijd team van professionals met een gezamenlijke ervaring van meer dan 50 jaar in de farmaceutische industrie en de zorgsector. Zij leggen uit hoe het…
Heb jij je ooit afgevraagd hoe het is om alle ballen hoog te houden in een dynamische carrière zowel de politiek als in consulting? Maak kennis met Teeuwes Middelbrink, consultant…
Wat je zegt moet je doen. Iris Flipsen, OPRG NL's Head of People & Culture geeft inzicht hoe wij onze propositie "guiding change for growth" in de praktijk brengen, in…
Als bureau dat klanten begeleidt in verandering en groei, stond 2024 in het teken van het versterken van onze data-gedreven manier van werken. Daarom hebben al onze consultants een uitgebreide Data Fluency training afgerond.
Wij geloven dat de sleutel tot succesvolle communicatiestrategieën ligt in de kracht van data. Hoe? Lees het artikel van ons Strategic Intelligence team.
Ontdek hoe Omnicom PR Group het Nederlandse bedrijfsleven gidst in duurzaam ondernemen tijdens politiek onzekere tijden, met inzichten die worden ondersteund door minister Rob Jetten van Klimaat en Energie.
Rapport Change Decoded 2024: Hoe kunnen we AI en data inzetten om communicatie toekomstbestendig te maken en zinvolle verandering te stimuleren?
Trots! In 2024 hebben we wederom internationaal prestigieuze SABRE awards gewonnen, in de categorieën ‘Combatting Disinformation’ en ‘Healthcare’.
Voor Philips openden we met influencer Bram Krikke en TikToksensatie en barbier Reboir de Philips OneBlade tramhalte voor stijlvolle make-overs. Genomineerd als Beste Influencercampagne bij De Beste Social Awards!