Crisiscommunicatie
Aanpak crises en issues
In tijden van crises zijn wij direct bereikbaar. In tal van sectoren weten wij de weg: luchtvaart, logistiek, food, agricultuur, gezondheidszorg, technologie en andere professionele diensten. Bovendien kunnen we dankzij ons internationale netwerk snel opschalen.
Oplossingen ontstaan altijd door teamwork: we delen onze dagelijkse kennis en de nieuwste inzichten. En we blijven altijd op koers: de belofte van de organisatie bepaalt de inhoud van een consistente strategie.
Onze crisisexperts hebben ervaring met uiteenlopende publieke uitdagingen. We zijn dan ook gespecialiseerd in crisis- en issuemanagement, stakeholdermanagement en public affairs.
Aandachtsgebieden zijn onder andere communicatie over procesvoering, communicatie bij arbeidsconflicten en het managen van risico’s bij cybercriminaliteit.
We beschikken over tools die organisaties beter voorbereiden op een crisis of ondersteuning bieden tijdens een crisissituatie. Denk aan (digitale) crisishandboeken, crisissimulatie, scenarioplanningen, trainingen, kwetsbaarheidsaudits en issuescans.