FleishmanHillard

The power of true

FleishmanHillard logo

Als je zelf geen genoegen neemt met een zesje, hoeven je klanten dat ook niet te doen. Die mentaliteit etaleert FleishmanHillard al meer dan zeventig jaar en heeft het bureau ver gebracht: specialist in public relations, reputatiemanagement, public affairs, brandmarketing, digitale strategieën, sociale betrokkenheid en contentstrategieën.

Al Fleishman en Bob Hillard startten hun bureau met een gewaagd idee: communicatie onderdeel maken van je bedrijfsvoering. Dat was 1946. Nu, in de 21e eeuw, is het nog steeds de inspiratiebron waar FleishmanHillard uit put.

Tot het uiterste

We keep our eyes ahead, but our ear to the road. Die filosofie typeert de professionals van FleishmanHillard. Trends houden ze nauwlettend in de gaten en issues brengen ze op voorhand in kaart om opdrachtgevers een voorsprong te geven. In de praktijk betekent het dat FleishmanHillard nooit voor de status quo gaat, maar echte verandering zoekt, zowel voor de opdrachtgever als de consument.

De filosofie van FleishmanHillard levert behalve resultaat ook een stortvloed aan prijzen op. Zo werd het bureau in 2017 en 2018 uitgeroepen tot Agency of the Year bij de North American Excellence Awards, is het de afgelopen tien jaar opgenomen op de lijst ‘Best Places to Work for Women Executives’, werd het ‘Large Agency of the Year in de UK’ en ‘Greater China Agency of the Year’.

Ga naar de website van FleishmanHillard om meer te weten te komen