
Drie nominaties voor SABRE Awards
Met trots delen we dat onze drie ingediende SABRE Awards cases alle drie zijn omgezet in nominaties! De cases vertegenwoordigen onze klanten MG (Automotive), TAPP Coalition (Public Affairs) en gewoonmensen.nl…
27 mei, 2021
Fantastisch nieuws: Omnicom PR Group (met netwerken FleishmanHillard en Ketchum) heeft samen met TBWA/Neboko en OMD het internationale Philips account gewonnen. Een prestatie waar me met zijn allen ongelooflijk trots op zijn.
Rosalinde van de Wall, Managing Director Omnicom PR Group NL: “De grootste global pitch van het jaar winnen is al geweldig, maar de opdracht om te bouwen aan een gezamenlijke Amsterdamse hub, verantwoordelijk voor de strategische en creatieve output van Philips, is uitzonderlijk.”
Het biedt Omnicom PR Group de kans om de intensieve samenwerking met Philips, die al meer dan 10 jaar bestaat, samen met de andere partners uit de Omnicom-groep naar een nog hoger level te tillen.
Om de purpose en ambities van Philips waar te maken is een strategisch en creatief concept ontwikkeld dat binnenkort wordt uitgerold. André Dammers, Creative Strategy Director Omnicom PR Group NL: “Samen met TBWA/Neboko hebben we een fundament kunnen leggen waar brand en reputatie op een prachtige manier samenkomen. We zijn echt onder de huid van het merk gekropen en hebben een platform ontwikkeld waar alle communicatie en media optellen.”
Photo by Philips.
Met trots delen we dat onze drie ingediende SABRE Awards cases alle drie zijn omgezet in nominaties! De cases vertegenwoordigen onze klanten MG (Automotive), TAPP Coalition (Public Affairs) en gewoonmensen.nl…
Communicatiebureau Omnicom PR Group zet de belangrijkste communicatietrends van 2021 op één rij. Van reputatiemanagement tot public affairs.