Omnicom PR Group grote winnaar Sabre Awards
Afgelopen week ontvingen we geweldig nieuws uit Londen: tijdens de uitreiking van de Sabre Awards werd de nominatie voor onze eerlijke vleesprijscampagne (TAPP) omgezet in een bekroning en de nominatie…
9 september, 2021
True MOSAIC lanceert in 15 FleishmanHillard/Omnicom PR Group kantoren
Amsterdam, 8 september 2021 – FleishmanHillard en Omnicom PR Group (OPRG) lanceren vandaag de True MOSAIC werkwijze in 15 markten, om de leidende DE&I expertise in Europa verder uit te breiden. Dit past in de wereldwijde Diversity, Equity and Inclusion strategie van het bureau om het meest inclusieve bureau van de wereld te worden.
Sinds de lancering van de True MOSAIC werkwijze in 2020, heeft FleishmanHillard haar DE&I-aanbod wereldwijd uitgerold, waaronder in Noord- en Zuid-Amerika, EMEA en Azië. De nadruk ligt op het ondersteunen van de groei van FleishmanHillard’s DE&I-expertise op mondiale schaal, aangevuld met diepgaande lokale kennis en het onderscheidende culturele inzichten in elke regio.
“Wereldwijde integratie van onze DE&I-initiatieven vormt de kern van onze visie dat communicatie het verschil kan maken voor het creëren van gelijkheid en inclusiviteit”, aldus Adrianne C. Smith, Chief Diversity and Inclusion Officer bij FleishmanHillard. “Passend in die visie, zijn we verheugd om de vele FleishmanHillard en OPRG DE&I experts in Europa te verbinden om lokaal relevant strategisch advies te bieden, ondersteund door de bewezen ervaring en het consultancy model van FleishmanHillard’s True MOSAIC werkwijze.”
Het DE&I-adviesteam in Europa omvat 15 belangrijke markten: Amsterdam, Barcelona, Berlijn, Brussel, Düsseldorf, Parijs, Frankfurt, Dublin, Lissabon, Londen, Madrid, Milaan, München, Rome, Valencia en Warschau, met teams van ervaren DE&I-professionals in elke markt. Er worden meer landen toegevoegd naarmate het aanbod zich verder uitbreidt door heel Europa.
In combinatie met op maat gemaakt DE&I-advies biedt True MOSIAC tools aan om het DE&I traject van een klant te begeleiden en hun voortgang te meten. Het bevat:
• DE&IQ. Een gepatenteerd diagnostisch hulpmiddel dat organisaties helpt de publieke perceptie van hun DE&I-acties te beoordelen. Het framework helpt de reputatie van een organisatie te beoordelen op basis van vijf pijlers met betrekking tot DE&I en is ontworpen om organisaties een duidelijk beeld te geven over hoe hun acties en communicatie resoneren in de markt en ten opzichte van hun concurrenten.
• TRUE Self x True MOZAIC. Een strategische workshop die FleishmanHillard’s corporate positioneringsmethodologie combineert met deskundig advies van DE&I-consultants. Deze combinatie helpt klanten hun belangrijkste stakeholders en beslissers bij elkaar te brengen om af te stemmen hoe zij zich bezighouden met DE&I – hoe toegewijd ze zijn aan hun waarden en welke vervolgacties daaruit voorvloeien.
• Decision Tree. Inspelen op het complexe DE&I-landschap is zoeken naar de balans voor elke organisatie. En voor elke organisatie anders. Om de mogelijke reputatie effecten te beoordelen,, helpt Decision Tree in weten wanneer, of en hoe organisaties moeten reageren en omgaan met issues en maatschappelijke gebeurtenissen en om te komen tot actie en juiste communicatie.
• Inclusive Language Guide and Workshop. Beginnen met een constructief gesprek klinkt wellicht eenvoudig, maar taal kan uitnodigend of juist polariserend zijn. De True MOSAIC Inclusive Language Guide and Workshop is een eerste stap om leiders en organisaties te helpen bewust te communiceren door hen bewust te maken van de kracht van woorden.
Afgelopen week ontvingen we geweldig nieuws uit Londen: tijdens de uitreiking van de Sabre Awards werd de nominatie voor onze eerlijke vleesprijscampagne (TAPP) omgezet in een bekroning en de nominatie…
Waarom verduurzaamt het ene foodbedrijf sneller dan de ander? Dit onderzoek geeft een inkijk in de beïnvloeders, percepties en aanpak van het duurzaamheidsbeleid bij Nederlandse foodproducenten.