Gewoonmensen.nl: van zolderkamerinitiatief tot geïntegreerde campagne
Erkend met een Certificate of Excellence voor ‘Best Use of Illustrations and Photography’ door de EMEA Sabre Awards 2021.
7 mei, 2021
Met trots delen we dat onze drie ingediende SABRE Awards cases alle drie zijn omgezet in nominaties! De cases vertegenwoordigen onze klanten MG (Automotive), TAPP Coalition (Public Affairs) en gewoonmensen.nl (Not-For-Profit Organisaties).
Voor MG hebben we een virtuele lancering gedaan van de nieuwe MG EHS Plug-In Hybrid, waarmee we mensen op een nieuwe manier de auto hebben laten voelen en ervaren in tijden van COVID-19. Voor gewoonmensen.nl voerden we een pro bono-campagne om mensen in nood hulp te bieden tijdens de COVID-pandemie. Voor TAPP hebben we politici uitgedaagd om van mening te veranderen en te streven naar een eerlijke vleesprijs.
De nominaties zijn een grote eer voor het werk dat we samen hebben gedaan en natuurlijk kijken we uit naar de uitreiking van de SABRE Awards op 9 juni.
Gefeliciteerd MG, gewoonmensen.nl en de TAPP Coalition met de nominaties!
Erkend met een Certificate of Excellence voor ‘Best Use of Illustrations and Photography’ door de EMEA Sabre Awards 2021.
How do you introduce a brand new model by an iconic car brand to European media, when the world has come to a standstill due to the COVID-19 virus?